Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 22 februari 2010

Svinigt kallt nu

Klockan på den där går fel

Lite förvånad är jag över att ingen hade synpunkter på min fina mattesida.
Eller jag är ju inte förvånad egentligen. Jag vet ju att det kan vara lite läskigt att kommentera ibland. Sen har man ju inte alltid lust eller tid att göra det.

Ja, nu sitter jag uppe igen!
Jag skaaa gå och lägga mig snaaart. Ska ju upp och styra iväg barn till dagis. Det är bäst för vädret att det inte är-20°C imorgon!!
Så det så!

Bara för att han är min klåfingriga lilla bebisälskling

2 kommentarer:

E från Nordan sa...

vi har precis -30 grader. Klarar nerverna -30, så klarar man ett världskrig känns det som...
Man drar sig för att duscha, lagomt fräsch känner man sig. Bläää..
Hoppas det är bra med er!

Veronica sa...

E från nordan: Usch!! Äh, varför ska man börja duscha nu. Hur är det med kaggen? Vi måste höras! Ring om du är hemma nåndag! Jag är allt som oftast hemma...