Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 20 februari 2010

Det gäller att offra sig för laget

Värdelös uppdatering idag (eller igår nu). Sitter och sliter mitt hår med att försöka få ett bildgalleri att fungera och att alla jävla include-skript ska fungera. Fan att man inte fattar nåt och att det ska vara så omständigt.

Jaja..

Vi lever annars. Jag har inte blivit sjuk ännu, bara liiite tjock i huvudet och kli i halsen. Ingen fara på taket.
Barnen är bättre.

Lex fortsätter att sova i sin säng. Natten gick bra. Var bara uppe och klappade på honom någon gång. 7-7.30 vaknade jag av att det lät lite och skulle skynda mig att ta upp honom så han inte väckte Caesar. Men när jag lyckats baxa upp ögonen stod han och skrattade åt mig i sin spjälsäng. Igår vaknade han vid 6 och höll låda (=gnällde typ) ett tag, så jag förväntade mig det värsta
Duktig liten kille.

Vi får väl se om han sover hela natten i natt. Skulle ju vara skönt att sova en hel natt faktiskt, utan tuttande/sjuka/sällskapssjuka ungar. Har nog inte sovit en hel natt på nåt år.
Tänk vad man får offra sig för laget.

Inga kommentarer: