Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 14 februari 2010

Alla hjärtansdag

Ni är väl ändå värda en kram på alla hjärtans dag! Mina trogna (?) följeslagare här på bloggen!

Jag sitter och grejar med nya sidan och har gjort hela dagen. Lex har varit dålig och sovit som en stock under dagen. Min skruttiga lilla bebis. :(
Men däremot ser jag (inte) fram emot 3:e natten utan tutte. Eftersom han är snorig och självvägrade igår natt, tänkte jag passa på att vänja av honom. Nappen har han ratat i några veckor nu. Så det blir freestyle.

Nä nu ska jag dyka in i php och html. Lika kul som det låter! Eller lite kul är det ju, men drygt för det tar sån tid!

4 kommentarer:

Musseblomman sa...

Kramar till dej och de sjuka också. Stackars liten fis som är så förkyld.. Jag känner mej lite halvskruttig också.. Men det fixar sej väl..
Som sagt kramar till er alla!

Magdalena sa...

Spännande! Funderar oxå på att köra tuttavvänjning snart. Han nöjer sig ändå inte på natten utan vill ha välling oxå =S

Veronica sa...

Musseb.: Jasså du har också blivit sjuk? Usch då. Ja Caesar var däckad först och nu är det Lex. De turas om lite.

magdalena: Nää, måste ni upp och göra välling också? Stackare. :(
tuttavvänjningen funkar bra. Får väl se när han frisknar till sen.

Johanna sa...

Allahjärtansdagkramar till dig och ungarna med förhoppning om att de frisknar till illa kvickt! =)
Kram