Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 6 februari 2010

Förändringar

Det blir lite körigt med att uppdatera två (tre) bloggar på en gång. Så jag håller på att fixa med en helt ny sida och helt ny domän. Tyvärr kommer jag att sluta blogga så mycket om barnen. Men lite kommer de allt vara med. Det blir lite blandat, ett försök till att vara lite rolig och kanske tråkig. Lite mer om ritandet. Bara vara jag och skriva vad jag vill liksom. Det kommer bli bra det.

Men tyvärr har jag inte kommit så lång på sidan. Eller ok, jag har inte gjort något alls. Försöker få till en blogg men inget finns ute ännu. Ni kan ju kolla in domänen så länge.

http://www.veronicastrandberg.se/

Tills vidare kommer jag att blogga här och på tavlorna, för med min takt kan det ta ett tag. ;)

Inga kommentarer: