Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 18 februari 2010

Byta barn

Modevisning iförd tröja (endast)

Jag sitter här och gäspar som om jag sovit dåligt inatt.
Just ja, det har jag ju... (spelar förvånad)

Vi har påbörjat operation: Lex i spjälsäng nattetid. Funkade okej inatt, eller egentligen ganska bra (synd bara att mitt stora korviga barn tyckte det vore lämpligt att crasha våran säng just inatt + vara vaken nån timme vid 3-snåret, för att han somnade för natten vid 17.30 i soffan). Så nu är det andra natten han (Lex) sover där. Utan tutte och utan mamma och pappa.. Stackars barn.
Nej, ärligt talat så sover han bättre där.

Förövrigt sov jag ganska oroligt och det var nästan lite obekvämt att inte ligga ihopklämd på kanten.

Just det. Hinner inte klart sidan idag. Säkert inte imorgon heller. Fan jag är en sån där som inte kan hålla mig. Men nu tänkte jag göra det tills det är klart. Får väl se hur det går...

Inga kommentarer: