Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 23 februari 2010

Buzzador

Ööh, orkar inte ens berätta om våran bil längre. Men paketet som jag skulle hämta ut fick ligga kvar där.
Har fått lite produkter (VisibleCare) från DOVE som jag ska testa igen. Dessutom ska jag få prova lite grejer från Nestlé snart (barnmat).



Gå med du också. http://www.buzzador.com/. Om du anger mig som värvare (vnikka) så får jag nog lite extra poäng. :)
Gå in och läs lite. Och det är ingen fara att registrera sig där, till och med min karl är med (skeptikern).

Hittills har jag fått testa:
Duschcreme och deo från DOVE (Gurka och grönt te)
Neutrogena 2in1 wash mask (var mkt bra)
Modifast bars
Malaco Truly

Alltså det här är ingen reklam utan snarare tips! Gratis är gott!

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Är eran lika besvärligt besvärlig som min?.. Bara knas i flera veckor nu!

Musseblomman sa...

Jag har reggat mej nu.. ;)