Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 8 januari 2010

Omvända roller



Efter mycket om och men, bestämde vi oss för att sticka iväg och köpa band hero (typ guitar hero fast med gitarr och även trummor och mikrofon) till vårat Wii idag. Blev ett Mario Galaxy också. Jag gillar mest äventyr och vissa rollspel och plattformsspel. Men karln har tjatat om detta guitar hero i några veckor och i förrgår när vi var hos hans brorsa, förstärktes detta begär. Men nu har han fått sin vilja igenom och nu borde det väl vara slut på tjatet. ;)

Fast jag tycker ju också att det är kul ;)

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Micke fick Guitar Hero av mig i julklapp. Han blev helt besatt. Men jag provade ett par gånger och gav sen upp. Har aldrig fattat detta med data/tv-spel så jag har inte alls vanan inne.

Musseblomman sa...

Oj, då blir det mycke spela i helgen..;)
Men vilken stor bebis och vilken liten storebror.. spännande med spjälis.. ;)

Susan sa...

Ohhh...klart att det är kul....skitskoj ju=) Då liras det en del hemma hos er nu då?

Kramar