Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 18 december 2009

Sisyfosarbete




Min kopia (tycker folk)

Idag tyckte jag det var för kallt för att gå ut, så det resulterade i att Caesar fick jullov tidigare än tänkt.
Medan jag funderar på vad av alla tråkiga händelser jag ska skriva om, så sitter (eller ligger som vanligt) jag och nickar till. Såå trött att jag döör. Men så blir det när man sitter uppe och försöker hitta inspiration på natten.

Karln har i alla fall sista jobbdagen för året och fick veta att han fick löneförhöjning med 2000 späään (netto). Inte helt fel i detta hem.

Nä nu ska jag ta och läsa ikapp lite snabbt, sen blir det städ och fix på schemat. Sisyfos tusen gånger om..

1 kommentar:

Musseblomman sa...

Här är också kallt, men hos Urmor är det 30 minus.. huvva!
Sköönt med lönehöj!.. :)
Allt känns jobbigt o motigt när man är trött och sliten. Du får vila mycke i jul.. ;)
Ska ut o tjoa bland folk o klappar snart nu..
Kram