Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 11 december 2009

Julklappsomgång nr 2


Julpapperskit, vi köpte inget skit, eller kit menar jag. ;)

Idag fick jag visa leg på systemet. Jag menar, jag tycker väl att de borde se att jag inte kan vara 19 år eller yngre längre. Jag har ju rynkor vid mitt vänstra öga. Men de kanske inte syns så bra?! Det är ju bra det i alla fall.

Var och handlade Caesars grej och lite andra klappar (uuundra vad det kan ha varit va, haha). Kom dit lite senare idag, eftersom jag var vaken till kl 4 (!!) och snällt nog fick vakna 7.30. Med andra ord har jag sependerat förmiddagen med att ta en tupplur med min tuttberoende bebis. Mysigt!
Ja, det var därför jag var så förvånad över att jag bara fick ett utbrott imorse. De där !#%"¤%! tumvantarna tar snart livet av mig. Men som tur var kom jag på ett bra trix för att få på dem. Vika halva ut och in så tumhålet blottas. Först sticka in tummen, sedan knöla in resten.

2 kommentarer:

Smulan sa...

Haha du också?? =)

ja va i hallsbergs bolag förut och fick visa leg som alltid.

Man får väl se det som en komplimang, vi gamlingar hihi

Veronica sa...

Haha när jag bodde i Hallsberg så sa de att jag inte behövde, för de kände igen mig. Oops.. ;)