Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 5 december 2009

Ingen skribent precis

Ibland får jag prestationsångest när jag ska blogga. Jag har inte den där gåvan att uttrycka mig i skrift. Tänker att det kanske är lite trist att höra att vi har tvättat igen och att grannen har lämnat kvar sitt ludd ovanpå torktumlaren (var tvungen att googla stavning, piinis). Eller att vi varit och handlat på Willys halv 7 på kvällen. Att vi stannade på mc donalds för att käka.

Lika vardagliga som att jag nu ska vika tvätt, plocka upp x antal leksaker, surfa, rita på en framsida till ett fotoalbum och göra något annat tills det är dags att sova och börja om igen.

Men jag klagar inte.
Eller jo tvätt och leksaker kan man ju hoppa över förresten.

1 kommentar:

Musseblomman sa...

Jag har ingen fantasi alls just nu att leverera käcka inlägg.. :) Det gör ingeting att du dryftar vardagliga ting.. Allt är av intresse tycker jag.
Ofta skriver du med en dråplig twist!.. ;)