Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 3 december 2009

Segt värre

Har bytt ut min numera dagisgående Caesar med huvudvärk. Äh, fick inte till det där så bra. Vad jag menar är att Caesar är på dagis och jag har fått den där huvudvärken som Karln haft (förmodligen Caesar också då han var sjuk).

Filmen igår (Them eller Ils på originalspråk) var väl rätt okej, men det var inte bara jag som var seg om man säger så.

Hoppas att ni mår bra och slipper huvudvärk i alla fall. :)

3 kommentarer:

kickan34 sa...

inte kul med huvudvärk, hoppas det går över snart!! :/

Tack för kommentaren i bloggen! :)
nej jag vet inte varför, men å andra sidan e jag inte så öppen med folk o så. Och lyckas hitta dom som precis ska flytta till andra städer än örebro.. eller så funkar det inte med snacket o så..
i af, nu e de snart käk! :) Kram

Magdalena sa...

isch då! Det är inte svinis? Jag fick nämligen grym huvudvärk efter vaccinationen.

Veronica sa...

Magdalena: Jag trodde inte det var svinis eftersom man inte blev så utslagen (eller Caesar och Karln då). Men man vet ju inte, kan ju drabba folk olika?!