Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 20 november 2009

Mycket snack i en liten verkstad

Nu tänkte jag göra mig lite till och visa en bild, men som vanligt hittar jag inte kamerasladden (eller den ligger inte någonstans i närheten synbart). Fast egentligen är det väl tur det, för tänk om man skulle komma ihåg alla ställen man lagt den på, då skulle man kanske inte skulle komma ihåg hur många gånger Caesar matvägrat. Det vore ju synd. Verkligen.

Men eftersom jag nu har en annan kamera nu än förut (den även kallad jävla skitkamera), har jag även ett annat minneskort, som av en händelse passar i min minneskortsläsare på datorn.


Min lilla Yoda


"skutt, skutt" med "en-liten-farbror"-min

Hans nya intresse sedan några veckor, har ju varit just att skutta. Till hans förtjusning fick vi låna en hoppgunga. Första gången skuttade han i den så han fick skavsår på lilltårna!!

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Nämen ååå, tårar i ögonvrårna så söt han är.. Förstår att han skuttar av hjärtans lust.. ;) Du får ta tredubbla strumpor på´n.. he he..

Veronica sa...

Ja, han skuttar heeeela tiden! ;) Visst är han en sötfis ;)