Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 12 november 2009

Utveckling och planer

Nu har jag klubbat mina sälar, lite skämtsamt sagt.
Får vi se när karln kommer hem. Han jobbar på annan ort och är på väg hem.

Fan, veckorna bara rasar på i världens fart. Det händer massor i ungarnas utveckling. Han har börjat med att räkna upp till hundra nu. Han sjunger varje dag härhemma, hittar även på ibland. Kan tex vara melodin till blinka lilla sjärna men med siffror istället. Caesar blir bara bättre på att prata, men pratar fortfarande inte meningar. Han har bättre uttal, men fortfarande dåligt. Dadda han snackar på, lite mer obegripligt då. ;) Han sitter själv, ännu lite vingligt. Ställer sig i krypställning och gungar. Det gjorde inte Caesar förrän han var typ 7 månader. Det här med att sitta har vi absolut inte övat på. Utan han har fått ligga på mage/rygg eller sitta i babysittern (eller hos någon såklart). Kom på när jag kollade på kort, att Caesar börjat sitta lite lätt vid samma ålder och provade. Som sagt, jag hänger inte med...

Jag har massa planer för framtiden i mitt huvud. Får aldrig ner nåt på papper. Timmarna då man har egentid är skrämmande få. Jag vet, det ingick i paketet. Men man hinner ju ingenting, speciellt inte om man sitter och läser bloggar. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä. du har alldeles rätt... Tiden bara försvinner... å egentid finns knappt. Det var väl där någonstans som jag gick in i väggen. =/
Säg till om du behöver hjälp med ngt... :)

Jag önskar att jag hade skrivit ner Ellas utveckling lika väl som med Emilias.. Man glömmer, eller så hinner man inte... hua!

Men fina barn, det har vi. :)


/linda