Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 27 november 2009

Irriterad

Caesar åt EN korvbit och drack 3 glas mjölk
Han har dreglat på min teckning
Han klåfingrar så jag måste avbryta nattningen av Daddosen hela tiden
Är allmänt klåfingrig så jag blir gaaaalen
Grannen gillar singstar. Sjunger Umbrella så det låter förjävligt.

Räkna till tio..

Han får väl äta mer till mellis
Teckningen torkar väl
Dadda sover nu
Caesar tittar på tv nu
Grannen kanske inte sjunger så dåligt, men nu har hon i alla fall slutat.

Det värsta är ju att det är ju inte barnen det är jag. Jag som lägger mig sent och får vakna sjuttioelva gånger på natten, jag som är trött och har dåligt tålamod. Jag som inte hittar på saker till Caesar. Jag som skäller på mitt stackars lilla söta barn.

Så nu vill jag kramas med honom igen. Grannen får vara utan kramar.

1 kommentar:

Musseblomman sa...

Han låter uttråkad, storfisen.. jaa, ibland blir det för mycke.
Tålamod och ett förlåtande sinne har du ju.. ;)
Kraam!