Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 9 november 2009

Nyheter



Vi har "fått" tillbaka bilen som nu är nylagad och nybesiktigad. Skönt! Bara 13000 (!!!) spänn fattigare
Min lilla skuttiga bebis kan sitta utan stöd! Dock med miljoner kuddar runt sig, för han ramlar ganska lätt
Min lilla skuttiga bebis sov bra inatt och är på bättringsvägen
Caesar gick med paraply till dagis, fast det inte regnade
Jag hittade kvällens middag på en "arla köket-broschyr" i affären imorse. Smidigt, bara att hämta det som behövdes
CSN ska äntligen börja med e-faktura (mycket kul att veta va)

Lex har suttit på sin filt hela det här inlägget utan att ramla! :)

5 kommentarer:

Musseblomman sa...

Då är ni fattiga som löss då.. :/
Va mysigt att han sitter och en bra stund också.. Skönt att snörvlet är på tillbakagång..
Krama så mycke från mej!!!!

Johanna sa...

13000:- jisses... Har missat/glömt (senil) vad det var för fel på den...? Men så tar min hjärna bara in när det är något tokigt med däcken :-)

Veronica sa...

Musseblomman: Tur att karln nyss hara fyllt år, så vi hade kontanter till kalaset. Men nu är det fattigt vill jag lova. :(

Johanna: Det var lite leder här och var. Spindelled, syrled, nån fjäder.. Tror/vet inte om jag skrev vad det var för fel.

Haha ja det kommer väl en ny däckhistoria i vår. Då får vi se om vi har 3 eller 4 sommardäck som är redo att sättas på. hehe

Anonym sa...

Fyfan... man ska inte ha bil... Iaf inte er bil ;-)

Oj. Lex är mer lik sin pappa än sin mamma. Iaf på denna bild.

Vad tycker du? :)

/linda

Veronica sa...

Linda: Nej verkligen inte våran bil..
Jasså? Ja jag har svårt att se, men annars är han nog mer lik mig. Är vad de flesta säger iaf. :)