Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 12 november 2009

Astrid Lindgrens dag

Idag firar de Astrid Lindgrens dag på dagis och barnen ska (dom som vill då) klä ut sig till någon av hennes sagofigurer.
Caesar har aldrig varit intresserad av att se dessa filmer och han vet inte vilka de är. Men pippisången kan han har jag hört. Går och "sjunger" den här hemma. ;)
Han får nog bli en Emil eller något. Får se om jag hittar några kläder till honom.

Uppdaterat



Jag rotade fram det bästa jag hade så han blev en liten Emil. Tyvärr ingen mössa eller bössa. Emil ville heller inte vara med på kort, men blev överlistad här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaw... Caesar skulle va söt som Emil. Blev han Emil? :)

/Linda W.

Musseblomman sa...

Det blev ju perfekt! Han är ju Emil.. ;)

Veronica sa...

Han blev en Emil. Synd bara att jag inte hade bättre kläder ;)