Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 7 oktober 2009

Synd

Igår satt jag och ojjade mig över att jag inte hade någon lust att gå på föräldragruppen idag. Men imorse såg jag att det inte var något den här onsdagen! Hepp, synd. Jättesynd.

Hur skönt var det inte att ordföranden för polisförbundet hade en brosch som föreställde mini-handklovar på sin kavaj (kan ha sett fel).

Ska ta och börja på min tavla idag. Ja, om inget oväntat händer här. Vad det nu skulle kunna vara?

4 kommentarer:

Smulan sa...

Spännande! Jag är imponerad hur du ens hinner med några intressen alls, med två små.

Har du förresten aldrig tänkt på att måla åt andra, tjäna lite stålar?

Du målar ju UNDERBART FINT!

Magdalena sa...

Har ni föräldragrupp fortf.? På vårt BVC har de ställt in pga svininfluensan... Denna hysteri...

Veronica sa...

Smulan: Nej, jag hinner egentligen inte. Har inte börjat på tavlan än heller.
Skulle gärna vilja ha min konst på andras väggar. Men man måste ju hinna måla lite då också. ;)

Magdalena: Undra ifall BVC tänker ställa in varje år då? Jag menar, det är väl inte sista gången en influensa är på tapeten.
Jo, vi har BVC-grupper ännu. Men den öppna mottagningen är stängd.

Veronica sa...

Förresten Smulan, tack va gullig du är. Blir inte nöjd med allt, men ibland lyckas man. :)