Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 22 oktober 2009

Nya bloggarna

Visst är det praktiskt att ha allt i samma blogg, meeeen. Nu blev det inte så.
Från och med idag kan ni gå in och titta på http://veronicastavlor.blogspot.com/ och http://veronicasrecept.blogspot.com/. Jag kommer fortfarande att lägga ut bilder på käk och på vad jag målat, men länka till receptet och lite så. Vi provar den här stilen och ser om det är nåt att ha! Blir i alla fall mycket enklare att hitta recepten nu när de är kategoriserade.
Anledningen till att jag skaffat en för att förvara tavlor i, är för att jag ska kunna skriva mer om målningen. Att rita och måla har alltid varit ett stort intresse för mig. Istället för språk i högstadiet tog jag bild färg och form (som det hette då). Känns kul att jag kommit igång igen. Förhoppningsvis kan jag titulera mig som äkta konstnär någon gång i livet. Tänk att få göra något man gillar som sitt leverne!

Och ni behöver inte vara oroliga, de där fula länkarna till höger ska tas bort och ersättas av något. Vet inte vad ännu bara.
Hoppas det går lätt att bläddra emellan bloggarna. Informerar givetvis om det händer något spännande i någon av de andra, så ni slipper gå ligga sömnlösa.

1 kommentar:

Magdalena sa...

jahapp. Ordning o reda blir det ju iallafall