Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 31 oktober 2009

Fullt men ändå tomt

Nä, det händer lika lite i mitt liv som på min blogg.
Det är bara i mitt huvud det är fullt..

Vad ska vi äta imorgon? Jaha, måste man handla då. Vad ska man handla? Så måste man städa, och tvätta och disken då? Ja och byta sängkläder var det ju. Byta blöja då? Har dom några kläder? Måste köpa mer vinterkläder. Jaha Caesar hostar, börjar han bli sjuk? Är det influensan? När ska man ta spruta. Det där tvspelet som karln spelar är tjatigt. Jaha just ja, Caesar har stoppat in memorykort i vårat Wii så man inte kan få in några spel (bara de som redan finns). Hur fixar man det? Är sugen på att måla, undra ifall Dadda vaknar snart? Det gör han säkert. Jag behöver duscha, men det orkar jag inte idag. Ska man verkligen lukta sådär? Orkar inte. Vill ha godis, ingen orkar nog handla. Lika bra det...

... och så vidare

4 kommentarer:

Musseblomman sa...

Det var mycke funderingar.. ta ett bad och koppla av ett tag.. fast det kanske är lite sent för det nu.
jag har hittat kaffekoppar till dej. Såna där kinesiska, 4 st.. det var väl kul?..
Kramar

Susan sa...

Haha...känns igen du=)

Kramar

Elin sa...

vore jag du skulle jag bara gå ut och gå en promenad till närmaste cafe och bara sitta och glo ett tag.. sånt hjälper tycker jag för överhettade mammahjärnor

Veronica sa...

Ja, hjärnan får aldrig riktigt vila! Men så är det när man har ständig jour. ;)