Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 16 oktober 2009

Fick mina beställda pennor

Promarkers tuschpennor och en blender (hjälper till att mixa färger) från www.inspiraart.se anlände med posten idag. Dock kom inte mina svarta smala tuschpennor med?

Höll på att rita en "ingen reklam, tack"-skylt då. Men med en alkoholbaserad CD-penna ;). Provade direkt pennorna, men de flöt ut. Vattenbaserade svarta pennor är bättre. Men det visste jag innan.

Mitt första promarker-alster. Hoppas brevbäraren blir lite glad i alla fall. ;)


Den här lilla sötungen är i alla fall glad. ;)

5 kommentarer:

Johanna sa...

Som gammal postis måste jag bara säga: Sätt lappen vid brevinkastet bara och inte i ögonhöjd! (hur dumt det än må låta så ser man den annars inte!) Och ja, klart han/hon blir glad! Det måste man ju bli av en sån stilig skylt :-)

Veronica sa...

Johanna: Ja, jag satte den en gång mitt på dörren, då hade brevbäraren flyttat ner den lite. Så nu sitter den numera precis över namnet. :)

Johanna sa...

Skön brevbärare! :-D

Emilix sa...

Promarkers is the shiet! :)

Du är duktig! :D har inte varit inne på ett tag och kollat vad du håller på med... Grymt!

Och grymt att han kan skala banan! ;)

Veronica sa...

Emilix: Ja, kul att jobba med ju!
Haha, ja nu slipper man dra ner skalet åt honom. ;)
Hoppas allt är bra, tittar in hos dig ibland. :)