Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 30 juli 2009

Sovmorgon?

Tänkte radera föregående inlägg, men även jag kan väl få klaga fast jag själv inte är ett dugg bättre. Kasta sten i glashus liksom. ;)

Det här med sovmorgon är väl en lustig grej. Bääsen vaknar runt kl 8, ligger vaken och flinar/låter/grejar/ylar till kl 9.30 då Caesar vaknar/blir väckt. Sen somnar han minsann. Jo, de vaknar ju rätt sent ändå. Men allt är ju relativt.

Jag har ätit Kåvepenin och vatten till frukost . Det är en diet som funkar! Amma och äta antibiotika, väger mindre (dock inte lite) nu än vad jag gjort på ett tag. Det ska vara acceptabelt att gå ner ½ kg per vecka när man ammar. Vilket ändå innebär att man kan äta glass 3 dag/v och skräpmat 2 dagar/v. typ (plus alla andra mål då).

Och örat verkar inte bli bättre! Har fuskat och pillat mig liiite i örat... Men det kliar ju så jävligt därinne. Vilket ledde till att bakterierna därinne fick käk, eller nåt. För tillfrisknandet verkar ha gått tillbaka lite. :/ Men nu gör det bara liiiiite ont ibland. Men börjar bli lite jobbigt att inte höra ordentligt för det här ständiga locket man har.

1 kommentar:

Smulan sa...

Hjälper inte penicillinet?? Det ska ju sluta gö ont redan andra dagen. Öroninflammation är HEMSKT!

Min kusin hade det, gick inte över, kollade upp öronen, då var det nåt annat hon hade, nån slags tumör (ingen farlig dock) så hon fick äta annan sorts penicillin.

Hoppas det blir bättre.

Och ja det där me kommentarer går i perioder, ibland har man massor när man sätter sej och kollar, ibland inga på flera veckor!

Kram