Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 24 juli 2009

Mamma is soon här

Vi kör avslappnat idag (igen). Hade en fundering på att dra och handla lite käk sen, men kanske väntar in tills morsan kommer. Blir ju lättare med ett par ögon till. Mamma kommer och ska stanna över helgen, men på lördag åker mina stora killar iväg, så det blir bara jag, bebisen och mamma hemma. Första gången jag är utan Caesar sen vi födde (förutom när vi drog till Ullared i några timmar på semester).

Eller vaddå vi födde? Det var nog bara jag som födde honom. Nog för att karln var med, men äh ni fattar ju.

Ska skapa någon lunch av våra torftiga varor i köket. Lunch måste vara den tråkigast måltiden på dagen, ja om man måste laga den själv alltså!


Hur är det med örat då? Jo det kändes som om det skulle ramla av inatt, eller att trumhinnan skulle spricka så fort jag rörde mig. Fan är inte van med det här, hoppas dom där jävla tabletterna börjar verka snart. Nej okej, inte jävla för de är ju bra. Fan vad jag svamlar idag.. :P

1 kommentar:

Magdalena sa...

Ja, avslappnat är enklast när man är själv med 2 skrotungar. Lite läskigt är det att amma på stan när man har en 3åring som kan rymma. Men med lite glass löser det sig ;-)