Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 29 juli 2009

Obs bara craptalk

Dags att ta sina två små antibiotikatabletter och se glad ut. Måste erkänna att jag är liite besviken över att bara få tre kommentarer (tack mamma) på hela dagen. Uppdaterade både bloggen och bilddagboken igårkväll, men där var det verkligen stendött! :(
Fan vad jag vajnar, kommenterar ju ganska sällan själv, så det är jag väl värd. Men ibland vill man bara klicka runt, och då speciellt när man har fulla famnen med bäääse.

Äntligen har vi i alla fall klättrat en steg på fränhetstrappan. Vi har skaffat en platt-TV...! Vi har en gigantisk tjock-TV nu (men inte länge till som sagt). Caesar har slitit bort luckan på framsidan och slickat på högtalarna sen han var liten. Tur att han är så liten så han slipper skämmas för hur omoderna vi har varit sen han föddes! Det är väl en sån typsik grej som ungar kan skämmas för. Ett tag under uppväxten är man väl skämmig bara för att man är förälder?! Hursomhelt är det långt dit och jag kan fortsätta gå utan brallor med gårdagens smink här hemma.

3 kommentarer:

Musseblomman sa...

Många har nog sem. nu eller susar bara snabbt runt bland bloggarna. Jag är också dålig på att kommentera hos folk. men ibland får man ryck och skriver lite här o där..
Va coolt med ny tv..
Natti, nattikramar

SP sa...

det är klart jag läser och är skamligt dålig på att kommentera. Skickar istället kommentarer med telepati:)

Hoppas att din AB-kur snart är slut så då slipper ta tabletter. Mitt yrke till trots glömmer jag nästan alltid att ta mitt Levaxin. Skulle ha svårt att komma ihåg fler medicintider.

Kram!!!

Veronica sa...

Musseblomman: Ja, så är det nog! Visst var den fin! Räntefri avbetalning!

SP: Ja, du är ju min själsfrände! Nåt som jag glömmer är Bäbisens D-droppar. Måste bli bättre på det där :/