Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 22 juni 2009

True Blood

Åhåå, såg just avsnitt 2 av säsong 2 (True blood), kan säga att den här säsongen kommer att bli bra! Har även hittat ljudboken av bok nr 9 Dead and gone, så den pumpas just nu in i min mobiltelefon för lite ljudbokslyssnande ikväll (klart om 8 min). Eller ja, så länge som jag orkar innan jag däckar.

Caesar och Lex har lagt sig för natten och jag borde lagt mig för några timmar sen. Men barnfri tid är sällsynt så ibland måste man passa på. Ska iväg till Caesars nya dagis och hälsa på imorgon också. Personalen på hans dagis har fått gå en informationskurs på autismcenter, så de är nog spända på att möta honom.

2 kommentarer:

Annica sa...

HAha jag har också bloggat om True Blood..har sett alla avsnitt i säsong 2. längtar till säsong 3

kramar Annica

Veronica sa...

Ja, du borde läsa böckerna också! Dom är grrejt! :)