Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 2 juni 2009

Hemma med grabbarna

Tack för alla gratulationer!!!!
Puh då var vi alla hemma från BB igen! Vi kom hem igår förmiddag runt kl 12. Det var min kära mamma som var snäll och loggade in på bloggen för att meddela er här.

Det gick ganska snabbt och mitt i flyttstök och hej och hå. Vi hann i alla fall flytta in allt så det var klart! Måste säga att jag själv blev rätt snopen eftersom jag trodde att han skulle dröja liiite längre. Men jag säger då det, gud vad skönt att ha det avkryss(t)at från listan.

Egentligen fick jag en liten ledtråd på lördagen vid halv tio på morgonen då slemproppen började att lossna. Men det hela (värkarna) började på natten till söndagen och vips 9.55 var han född. Nä så mycket vips var det ju inte, men rätt snabbt ändå. Kroppen är inte riktigt med ännu, så flyttlådorna får stå som de gör. Huvudsaken är ju att Caesar och lilla killen som inte fått namn ännu mår bra.

Lillen luktar spädbarn (bröstmjölk typ) och är ju bara helt underbar! Gillar inte att bli runtflyttad och trivs bäst med tutten i munnen.
Här är dagens status på mina små killar.

Jo Caesar och han är ganska lika, men eventuellt så är detta lilla nytillskott lite mer lik mig. Hakan har såklart gått i arv här också. ;)

6 kommentarer:

Musseblomman sa...

Myskillarna!!!!.. saknar dom.. gick det bra med golvläggningen? Jag har blivit dunderförkyld..;) undrar vad det beror på..
Kram

Veronica sa...

Ja, det gick bra med golvet, hallen var klar på 3 timmar. De kunde ta köket idag också, men de hade ett annat jobb också, så jag sa att de fick ta det. Vi behöver lite lugn och ro idag! De kommer kl 7 imorgon och jag sa att de kunde använda nyckeln. Lättare när de håller på i köket än hallen. Hallen angränsar ju till alla rum. ;)

Susan sa...

Men naaaw så söt=)

Skönt att ha få kommit hem så ni kan komma in i livet som 2 barns förälsdrar. Härligt=)

Kramar

Eva sa...

Vilken sötnos ! kan riktigt känna bebislukten = Drog...Ler !

Grattis kramar o gratta C till att han blivit storebror.

Hälsningar från Jämtland !

Lina sa...

Gud så liten och söt ;)!

Anonym sa...

ÅÅÅH... bäääbis!
Fina små pojkar du har <3
Och jaaaa, lillebror är verkligen lik Caesar.
Gu vad mys!

/Linda W.