Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 6 juni 2009

6 dagar

Kör spädbarns-touch på tangentbordet (en hand med andra ord).
Men oj vad jag inte visste att jag saknat att hålla och nosa på ett sånt litet knyte! Kan sitta med honom hur länge som helst! Det är värt sömnbrist! Men hey, de senaste nätterna (hrm ok han är bara 6 dagar) har han bara vaknat 2-3 gånger per natt = lyx.

Själv börjar jag känna mig som en människa igen. Magen börjar dra ihop sig, men blev helt matt när vi var och handlade idag.

4 kommentarer:

Kusin Madde sa...

Så söt :) Vill att min oxå ska komma ut snart...

Lina sa...

Jätte söt! ;)

E sa...

vilken söting! Skönt att magen börjar dra ihop sig.. så man känner sig som en människa igen:)

Susanna sa...

Vad go han ser ut...skicka hit honom med posten.
Va lik han är sin storebror.