Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 22 juni 2009

Morgonmänniska?

Har jag blivit en morgonmänniska?

Har alltid varit lite seg på morgonen och gärna stannat uppe på kvällen.
Satt här och karln kom in och sa att han skulle plocka lite här hemma (städa alltså) sen. Sen, är det det inte sen nu? Själv funderar jag på att gå och lägga mig!
Och när jag tänker efter så fixar jag som mest här hemma på förmiddagen, medan karln ligger däckad och kan oftast inte (om han själv får bestämma, och det får han ju B-) ) röra ett finger förrän efter lunch nångång. Kanske har blivit en morgonmänniska? Det är ju lika bra att göra nytta när man ändå är uppe? Har kanske med att jag måste hålla våran mästertuttare nöjd mellan 18 och 22. Han är inne i en "tillväxtperiod" som det så fint kallas.

Inga kommentarer: