Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 17 juni 2009

Mästertuttaren

Lex gillar att köra den här tutta-tills-han-får-magknip-grejen på kvällarna nu. Han käkar konstant och blir lite knipig i magen, då blir han ju ännu tuttigare och blir väldigt arg om han inte får tutta mer. Learing by doing, eller hur var det.

Annars flyter det på fint och Caesar är såå snäll om dagarna. Vi har inte tagit oss ut (av bekvämlighetsskäl) så det börjar kännas lite lamt att vara hemma hela tiden nu. För att roa oss lite, byggde jag upp hans gamla tält i hans rum. Han har sedan dess nästan inte lämnat det och släpar in allt möjligt där.

Vi ska i alla fall åka och handla lite när Karln kommer hem. Ska kolla upp lite recept och köpa hem lite grejs. Det är ju midsommar snart också och inga som helst planer har vi! Ska ni göra nåt kul på midsommar??

4 kommentarer:

Susan sa...

Hehe....busig lillkille då=)

Nej du...inga planer alls här för midsommaren.

Kramar

Susanna sa...

Hej min virrepirre! Nu är jag också en märkvädig mamma till en liten son. Förlossningen gick galant. Säger nå de ryggskott är MYCKET värre ha ha ha!!
Nu kan våran Kevin också vara med i killgänget.Ringer dig snart! Pussa pojkarna ifrån mig
kraaam

Musseblomman sa...

Grattis Suss till sonen.. Jag kan inte kommentera på hennes blogg så det får bli här då..
Han var så söt..

Krama tuttisen och tältbyggaren från mej.. :)

E sa...

Hej!

Va bra att C är snäll å beskedlig så Lillebror får snutta i fred. Sitter på jobbet och längtar bara hem. Är ledig i hela tre dagar över helgen. Riktigt festligt...