Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 29 juni 2009

Premiär för stranden

Idag blev det en premiärtur till stranden. Men med en son till badkruka så var det väl sådär! Han älskar att bada hemma, men han ville minsann inte bada i sjön. Han vägrade gå ner till vattnet. Kanske för att det ligger en lekplats som han gillar i närheten. :/

Lex och jag låg i skuggan av parasollet och samtalade lite med våra nyförvärvade vänner Cora och hennes lilla Joel som är några dagar äldre än Lex. Men likt förbannat så är jag knallröd om axlarna nu!

3 kommentarer:

Smulan sa...

Haha min Natalie har varit en badkruka hela tiden, först förra sommaren hon blev en fisk i vattnet =)

Musseblomman sa...

Va mysigt.. Jag är också eldröd om mina axlar.. aj, aj.. annars har vi det hur bra som helst.
Varit i Helsingör och Kullens fyr bl.a idag..
Kram

Veronica sa...

Smulan: Ja, det går nog över snart. Han har fått nån fixidé tror jag.

Musseblomman: Oj nu har hunnit kolla runt lite redan. Snacka om perfekt väder. Men det är lite i varmaste laget för våra ungar. Pust!