Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 15 juni 2009

Äntligen

Äntligen har jag "hittat" min kamerasladd så jag kan föra över bilderna och ta fler kort. Har varit lite surt sen det tog slut på minne i kameran. Får skriva om förlossningen senare när jag får tid (tar mig tid). Just nu sitter Caesar och pusslar ett fårpussel från lekoteket och Lex ligger och fiser i soffan. Hade tänkt torka vårat skitiga golv här i vardagsrummet men det får vänta.

Glöm inte att säsongspremiären för true blood var i USA igår.

Lex vägs efter förlossningen.

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Va bra då kommer det massor med bilder här då..;)inte lätt att veta var allt ligger nerpackat.
Va mysigt det låter med puzzlande och fisande.. :)
Måste kolla klart på första säsongen.. glömmer bara bort..

Jenniien sa...

Men GRATTIS! Har ju helt missat detta! Vad kul! Hopaps allt gick bra!!