Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 13 november 2009

Sånt där som man inte hinner

Här hemma är allt som vanligt (tvätt som vill bli vikt, diskmaskin som vill plockas ur, leksaker som längtar efter att stå på hyllor eller ligga i lådor, kylskåp som vill uppdatera sitt innehåll).

Själv vill jag helst följande

Måla en hel dag, ostörd
Läsa intressanta bloggar
Läsa en jävligt bra bok
Se fortsättningar av Lost och TB
Äta glass
Se på någon bra film
Att jag plötsligt är nyduschad och pormaskarna försvunnit

Det här med att umgås med barnen har jag redan om man säger så

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hojta om du vill hitta på ngt :)
eller om jag ska titta till dina små så att du kan duscha och göra dig fräsch.
ta en fika eller... vad sm helst :)

/linda :)

Susan sa...

Ungefär som jag vill då....men här Ain´t gonna happend;)

Kraar

Magdalena sa...

På min topplista finns: Sova mer än 2 timmar i streck och hinna med min träning...